Hvem stoler du mest på – din ven eller en sælger?

 

Jeg går ud fra, at svaret på spørgsmålet er ”din ven”. Det er det i hvert fald for mig. Det er meget mere troværdigt, når en, jeg kender, eller en, som jeg har tillid til, anbefaler mig noget, end når en sælger fra virksomheden selv gør det.

 

Når en kunde står frem og siger det, så må det være rigtigt

Cases eller kundeudtalelser virker, fordi de er troværdige. De er en effektiv måde at fortælle dine kommende kunder, at de godt kan stole på dig og roligt kan købe noget af dig. Det er de færreste mennesker, som vil lægge navn, firmanavn og måske billede til en udtalelse, med mindre de virkelig kan stå inde for det, de siger. Derfor kan vi som potentielle kunder tage disse udtalelser eller statements for gode varer.

 

Få dine tilfredse kunder til at hjælpe dig

Du har forhåbentlig nogle tilfredse kunder, som gerne vil lægge navn til en udtalelse om dig og din virksomhed. Det kan være nemmere for dig at få en anden person til at interviewe kunden. Dels fordi du måske selv synes, at det er grænseoverskridende at stille disse spørgsmål og dels så vil jeg sørge for, at vi kommer hele vejen rundt og får alle guldkornene med. Det kan også være rarere for din kunde, som bedre føler, at han kan fortælle om sin oplevelse af dig og din virksomhed til en tredje part. Det kan nemlig også være svært og grænseoverskridende for nogen at rose en person direkte til personen.


Lad os grave guldet frem fra dine tilfredse kunder - ring til tekstforfatter Christina Boel Pedersen på tlf. 51 91 98 87 eller skriv til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.